Contact

3 thoughts on “Contact
  1. Buna seara.
    Formulati urmatoarea idee pe site-ul dvs.: Daca avem comuna de nivel european si fonduri din impozite pe masura, de ce nu s-a pus problema sa se construiasca variante de trafic ocolitoare pentru cei ce fac naveta dimineata si seara catre/dinspre Cluj. Unde sunt specialistii din primaria Floresti care sa se ocupe investitiile din fonduri europene. Primarul Sulea nu accepta oameni cu studii superioare langa el? Noi nu platim taxe la primaria Floresti? Ce castig am eu din sediul primariei de 6 bulioane de RON? Am camera de rezerva pentru sfarsit de saptamana acolo?
    Cele 50 de minute petrecute in traficul de dimineata si seara sa ies sau sa intru in Floresti, in spatele volanului nu sunt chiar placute, dar il invit de dom’ primar sa stea cu mine. De ce consiliul “comunal taurin satesc” aproba la fiecare sedinta: blocuri sau case, PUZ, PUG, alte interese…TAXI SPEED…cand eu platesc taxe si impozite si vreau sa merg linistit la scarbici, vreau sosele, nu sa dorm la volan pana intru/ies (d)in Floresti.
    Ma gandesc serios sa ma fac primar de Floresti, poate imi fac si yo iluminat pe strada mea, poate si o firma de taxi ( o voi numi Taxi Mele) numai cu masini 4×4 si benzina platita dupa ce vand primaria.
    Primarului vreau sa ii aduc la cunostiinta ca in zona noua a Florestiului are un numar mare de oameni mutati, cu studii superioare, platitori de taxe, votanti, etc. Pe noi nu ne deranjeaza prostii, dar nici in primarie nu au ce cauta. Multumesc.

      

  2. Buna ziua,

    Incerc de o saptamana sa gasesc o modalitate de a-i scrie primarului Horia Sulea, dar din pacate nu am gasit inca nimic care sa functioneze. Adresele de mail de pe site-ul primariei nu mai sunt valabile si site-ul nu contine nicio rubrica gen “Domnule Primar”. Mi-e greu sa cred ca primarul tine cont de opinia cetatenilor atata timp cat noi nu avem cum sa ne facem auziti. Postez aici mailul pe care l-am compus, poate pe aceasta cale ajunge si la domnul primar.

    ==========================================
    Domnule Primar,

    Ma numesc Florin Leu si sunt cetatean al comunei Floresti din 2011.
    Din pacate orele la care sunt programate sedintele de consiliu se suprapun cu orele mele de lucru, asa ca nu pot participa. Prin urmare, va scriu acest mail pentru a-mi exprima opinia in legatura cu hotararile si actiunile luate in problema traficului in localitatea Floresti. Precizez ca locuiesc pe strada Eroilor, si traversez jumatate de comuna de cel putin 2 ori pe zi la ore de varf.

    1. Astazi am citit un articol in care scria ca se instaleaza inca doua sensuri giratorii la capetele comunei. Il consider un lucru benefic pentru fluidizarea traficului, si vreau sa va felicit pe aceasta cale desi nu inteleg de ce la capetele comunei, locuri care in momentul de fata nu prezinta probleme de trafic.
    2. In schimb consider ca instalarea semafoarelor atat in intersectii cat si la trecerile de pietoni este o greseala mare si nu va face decat sa blocheze traficul si mai mult, inclusiv sensurile giratorii instalate, anulandu-le astfel beneficiile. In timp ce alte localitati mult mai mari si cu mai multa experienta in probleme de trafic, cum ar fi Sibiu si Brasov, au eliminat aproape toate semafoarele din oras si au instalat zeci de sensuri giratorii, de ce trebuie ca Florestiul sa instaleze semafoare? Orice intersectie semaforizata poate deveni sens giratoriu.
    “http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/semafoarele-inlocuite-tot-mai-des-de-sensul-giratoriu-si-in-romania-soferii-recunosc-avantajele.html”
    3. Virajul la stanga in intersectii, lucru asupra caruia am vazut ca s-au luat cateva masuri legale prin instalarea semnelor de obligatoriu la dreapta pe aproape toate strazile adiacente Avram Iancu, dar care, din pacate, nu se aplica. In situatia data, consider absurd ca un cetaten care locuieste pe Plopilor sa vina pana la primarie pentru a ocoli sensul si a merge spre Cluj. Totodata, un cetatean care vine dispre Gilau si vrea sa intre pe Plopilor nu are alta solutie decat sa vireze stanga (de exemplu eu merg pana la Metro si ma intorc decat sa blochez circulatia cand e aglomerat). Dar odata instalate mai multe sensuri giratorii, acest lucru va putea fi posibil fara un efort prea mare. In acelasi timp, nu vad de ce un autoturism care vine pe Avram Iancu nu poate merge pana la sensul de la primarie ca sa intre pe Cetatii, in loc sa faca stanga. Il consider un efort minim si totodata nu mai blocheaza banda. As sugera ca si solutie pentru a preveni incalcarea regulilor instalarea de despartitoare intre sensurile de mers pe Avram Iancu in intersectii.
    4. O alta problema ar fi trecerile de pietoni. Plasarea lor pe colturile intersectiilor (de exemplu trecerea de pietoni de pe Cetatii la intersectia Cetatii-Avram Iancu) nu face decat sa blocheze intersectia cand trece un pieton, in cazul nostru prima banda de pe Avram Iancu. Plasandu-le la o distanta de cel putin 2 masini de intersectie, permite incadrarea autoturismului pe noul send de mers fara a bloca intersectia sau masinile care vin din spate, cu un efort minim din partea pietonilor care trebuie sa faca 10 metri in plus. Un alt motiv ar fi siguranta pietonilor care, nu in putine cazuri, nu sunt vazuti la timp de conducatorul auto, care se asigura la trecerea prin intersectie (viraj stanga de pe Avram Iancu pe Cetatii). Un alt exemplu ar fi trecerea de pietoni de la primarie, care de multe ori blocheaza sensul giratoriu.
    5. Transportul in comun ingreuneaza foarte mult traficul datorita amplasarii proaste a statiilor. In momentul in care autobuzul e oprit in statie, se creeaza un dop in traficul pe soseaua Avram Iancu. Va rog sa luati in considerare construirea unor alveole pentru oprirea autobuzelor. De exemplu zona Oncos si Raiffeisen permit acest lucru datorita distantei mari pana la drum. Astfel, autoturismele nu vor mai trebui sa astepte urcarea pasagerilor.
    6. Revin la problema semafoarelor la trecerile de pietoni. Repet, nu le consider un lucru benefic si as sugera instalarea de pasarele pietonale, cum sunt pe DN1. Am auzit motive cum ar fi distanta mica de la sosea la case, dar cred ca in 2013 se pot gasi solutii pentru aceasta problema si, in acelasi timp, zonele enumerate la pucntul anterior pot fi folosite si pentru pasarele. Chiar si in zona primariei cred ca poate fi montata o pasarela, care sa porneasca din fata primariei si sa coboare de cealalta parte a soselei/sensului.
    7. Soselele de centura ar ajuta foarte mult si din cate am citit, se lucreaza in privinta asta. Va felicit pentru demararea lor si sper sa fie finalizate cat mai repede, pentru binele cetatenilor localitatii Floresti.

    Recomandarea mea este sa invatam din greselile orasului Cluj, care e impanzit de semafoare, care are treceri de pietoni pe coltuile intersectiilor si care, bineinteles este blocat la orele de varf, si totodata sa invatam de la orase mai mari care se confrunta cu probleme mult mai mari de circulatie si care, in mare, au reusit sa le rezolve: Bucuresti, Sibiu, Brasov.
    In loc sa repetam greselile altora, cred ca e mai bine sa invatam din ele si sa le evitam.

    Va multumesc pentru timpul acordat
    ==========================================

    P.S. Nici adresa de mail a site-ului florestistiri@yahoo.com se pare ca nu mai e valabila.

      

  3. Buna ziua,

    Locuiesc in Floresti in zona Sesul de Sus.
    Aseara in jurul orei 23.30 am deschis geamul si puteam sa aud un sunet de drujba care venea dinspre padurea din apropiere.
    Este incredibil cum la ora aceea se auzea un asa sunet, caz in care am inteles acum, cand se fura padurea si de ce nimeni nu vede nimic.
    Din pacate, tot dealul acela pe care acum 5 ani era plin de copaci, acum a ramas chel…si inca nu par sa se opreasca.
    Nu ma mir, nu este nici un control in zona dintre paduri sau la drumurile adiacente zonei, noaptea.

    Poate cineva ar putea fi sesizat in aceasta privinta?

    Multumesc

      

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>